Awesome Week-End

Helgen var lyckad. I frdags var jag i Västra-Ryd, supermysigt. Lördagen var de lite mer drag på. Kvällen började hos Linda och imorse vakna man upp i Kallhäll. Någorlunda bakis. Usch o fy, spydde i en hiss och ville bara dö. Hade cravat nuggets hela gårkvällen och imorse när jag äntligen fick mina nuggets kunde jag inte äta dem..... Drygt.... 

Alla mina saker är dock hemma hos Linda. Har sovit hela dagen, ska duscha nu o sen kolla film eller plugga. Vad fan som helst för att sysselsätta tankarna.




Dansa är kul men jag föredrar o supa.

Inom närmsta halvtimmen borde Sebbe o Frida rulla ner på min uppfart o sen bär de av mot Västra-Ryd/Livgardet för en övernattning o återsamling med förra årets konfirmander. Vill egentligen kröka eftersom de inte blev något i onsdags... Lite tråkigt men hoppas på att hitta fest imorrn! Vill ba supa o dansa o spåra. Låter illa men vafan. Jag är ung och ser inte de roliga med att dega framför en film. De kan va mysigt men minst 1 gång i veckan måste man daaaansaaaa.



Ut på vägarna med volvon

Nu ska jag ut o tuta me volvon. Folk i Kungsängen får passa sig för mig eller stanna inne. Haha nej, jag är ingen vägfara eller fartdåre. Kör hyfsat. Får nästan aldrig kärringstopp. Fått det en gång vid ett trafikljus. De var extremt pinsamt. Bilen bakom tutade o tillslut körde han ut i fel fil mot rött. Det berodde antagligen på att jag missa 3 gröna ljus. Så fort han försvann gick de hur bra som helst att hitta dragläget o köra iväg.

Orienteringen idag gicl värdelöst. Försov och de var kallt. Blev inge mys igår men ikväll kommw Emma hit o vi ska ha de jättemysigt! Även hunnit sola idag. Underbart!



Halloween-pepp

Blev inget krök ikväll så sitter för stunden och planerar min halloweenfest jag planerar att ha den 25:e eller 26:e oktober. De är då i början på höstlovet. Vill egentligen åka till London med min mamma men de lär inte bli så. Däför tänker jag spendera varenda ruttet öre jag äger på en fetingfest. Beställde just hem en rökmaskin. Min födelsedagsfest blev extremt lyckad pga männsikorna. Jag måste toppa den festen genom att fokusera på miljön. De är det perfekta tema för att kunna spacea ut med miljön och dekorationer. Jag tänker mig många carvade pumpor, ett stort blodrött bål, pumpat med vodka. Rök över hela golvet. Grym musik och grymma högtalare. Skön lista med människor. Dovt ljust och lasershow. Kanske levande ljus. Känns lite som ett osäkert kort. Gud blir alldeles uppspelt när jag föreställer mig scenen av människor i kostymer. Spindelnät också! över hela huset, liksom inga muppdekorationer, bara lite enkelt men effektfullt. Ljuset och röken lär göra susen. Folk ska vilja stå på listan till mina fester. Jag har insläpp, dörrvakter, utsparkare, de känns lite nattklubb över det hela. Kanske blodstänk på fönstrena, en vandrande kameraman så de finns mycket grymma bilder på allas outfits. 

Jag föredrar att lägga mina pengare på upplevelser, ett bra minne är bättre än en dyr jacka. Påtal om kläder lär ju min outfit bli en surprise.Halloween inspirerat snacks ska man ha också. Ska leta inspiration, #halloween!


Tryck på bilden för att komma till electronic stars hemsida, mycket grym teknik där!
 

Hola!

Nu är de så att jag var extremt duktig och gick på typ alla lektioner idag. Hade inge frånvaro. Lyckades kompensera bort franskan, så ska istället på torsdag ha sleepover med Emma och på fredag går vi till skolan PÅ EN STUDIEDAG bara för att plugga franska, och hämta ut våra datorer. Skolan leker rik och delar ut HP notebooks till alla elever. Haha. 

Lyssnar på Nickelback. Det är enda musiken man kan lyssna på när man är ledsen. Eller typ nirvana, eller Uggla. Allt annat har för mycket känslor involved. Okej, hoffmaestro är ju helt K i och för sig. Ska till SKU i bro runt18 och sen efter det kanske hem till johanna för att fira lilllördag. Skum idée men kör ba kör känner jag. Kommer inte ha möjlighet att kröka på fredag eftersom jag då ska jobba för kyrkan typ...
 
Nu ska man försöka få lite plugg gjort. Adios Bichachos tacos.

 

Godmorgon!

Asså åhå va de e kallt i mitt rum. Förfryser på nätterna. Vill verkligen ha någon att mysa med. Dessutom hände läskigaste grejen inatt. Såg the Conjuring i lördags. Den var jobbigt läskig o bra gjord. Allt som låg på sidan av mina garderober rasade ut på golvet. Vaknade skräckslagen och snurrig av chocken. Not funny. Tror inte på spöken men man blir ju rädd ändå. 



Jobba nurrå

Städat rummet bror! Snart blire arbeiit på donken. Men först måste jag kissa. Haha ne men fett skönt med rent rum. Tjejerna ska sova här imorrn o de går inte om de e stökigt. Eller går gör de väl men de blir inte så trevligt. När jag kommer hem från jobbet ska jag städa badrummet, plugga svenska och sen flytta in min TV i rummet. Har ställt den i vår klädkammare eftersom jag nästan aldrig kollar på TV i mitt rum. Kollar alltid via datorn. Men vi lär behöva en TV i mitt rum imorrn kväll. Ska stoppa i mig lite mat nu så hörs vi senare puss!



Litt update bror

Okej kort update. De var skola hela förra veckan vilket var dåligt. Skolan borde bara vara fyra dagar så att man har tre dagar ledigt varke dag. De ska jag ordna när jag blir statsminister om 20 år. Sikta högt eller sikta på Polis. Fan vet jag. En rolig fredag var det i alla fall. Första dagen sen skolan börja som jag hade full närvaro. Grattis till mig. Va även på nån fest i viksjö, de var ruligt, enda minuset där var att man kom jhem se. På morgonen. Lite jobbigt, tappa även min laddare och luren pajades. Så man vakna ju dagen efter med en traog och urladdad telefon. Lite halvrisigt. Men men. På lördagen såg jag o nåra polare the Cnojuring. Läskig film. Fyfan va svårt de var att somna på kvällen. Somnat runt hakv sex varje morogn pga rädslan för spökena. Som inte finns.

Igårkväll jobbade jag till 23 så jag var ju lite slut imorse innan jag tagga skolan. Var hos malin efter skolan och "pluggade". Ritade faktiskt en jättefin teckning på ett spöke. Nu ska jag plugga på riktigt.




I'm alive




Bloggar imorrn




Gosi Gosi

Min födelsedags vecka var bäst. Går inte att beskriva. Onsdag: Träffa Bingo Rimer i hans egna fotostudio. Torsdag: Fick en bil o massa annat. Fredag: Hade fetingfest med så jävla underbara människor. Men idag så börjar självklart måndagshelvetet. Fast det löser sig hoppas jag. Det gör det alltid. Efter regn kommer solsken.Det regna imorse men inte nu! Innan klockan 12 hade det hänt så mycket så det är helt kaos i mitt huve och min mage. Alltin gick så fort. Nu ska jag mysa med Michellem kyss kram på dig!

Jag fick en jävla biljävel!




Updraget i Tisdags Sa2b




Roaring like a lion!

Intervjun idag var jätterolig! De var i hans egna studio så han var självklart där men han skötte inte intervjun. De var antagligen en fördel för alla oss sökande. Jag hade ju gått under om han suttit mindre än en meter ifrån mig för att prata med mig, men han hälsade i alla fall. Det gjorde min dag! Varje gång det plingar till i mailboxen hoppar jag till. Den sista intervjun var för 40 minuter sen. Dem sållar antagligen bort folk nu. Hoppas hoppas hoppas! Ska spela gitarr nu, sen käka, sen skriva inköpslista. HAr fixat dörrvakter till fredag. Kommer lite fler inlägg nu också angående gårdagens aktiviteter.

Min nya tröja från bikbok, tänkte typ ha de här på fredag, fast utan halsduken förstås!
 

KrigarNa

Imorrn innan jag åker på intervju hos Bingo Rimer ska jag blogga o posta bilder på kläder och bilder från idag. Sen innan jag går till själva intervjun ska jag luncha med Emma i stan. Så de lär bli mycket blogga de imorrn. På kvällen ska jag skriva inkösplista och möta Frida för att vara umgås o mysa. Ska även försöka möta upp joesphine för att ordna lite smått.

Uppdraget med klassen idag gick sådör. De var alldeles för varmt. Kom fram en kille o bjöd in sig själv till min fest, känner inte han men vet att han är rolig så det blir nog bra! 



Sov sött!

Lite ångest att man spenderade spritpengarna på kläder idag i stan. Köpte två tröjor från carlings. Men dem var så mysiga. Absoluta favoritkläderna är ju från junkyard, carlings, bikbok och nelly. Jag gillar verkligen Urban Street.



Lunch med Malin på Jensen Bofhus





2/5




Måndag

Chillar på stationen i väntan på Malin. Hon kommer från skolan. Jag borde också göra det men jobbade till elva igår så var dödstrött imorse. Nice att bara ta det lungt eftersom de kommer bli en vecka proppfull med ärenden och skojigheter. 

Har även solat solarium idag. Tre säkra tecken på att sommaren är över fr mig är att de är så pass kallt ute att man inte kan sola, man kan ha uggs utan att löka sönder och att man klär sig i jacka eftersom man vet att man kommer frysa på kvällen. Militärgröna jackornär min favorit! 





De var bra konstigt september väder!




Frukost i solen - Hallonshake


Good Morn Morn

Idag ska jag och mamma rida islandshästar med Oliver och Petra. Kommer bli supermysigt. Sen direkt efter blir det att jobba. Litt små jobbigt. Igår var det stressigt eftersom vi var underbemannade och jag betedde mig snurrigt. Jag hade inte koll på allas beställningar. Kände mig riktigt dum när jag gjorde nybörjarmisstag. #ShitVaPin

Ikväll ska jag jobba igen. Men först ska jag planera kommande vecka och så.

 
 
 

Sep. 07, 2013

Idag har jag och Linda varit barnvakt åt sju ungar. Den minsta var jättesöt för hon var så snäll o pratglad. Vi fick 500kr för 3 h, de känns bra. Jävligt bra. Måste ha pengar tills fredag. Har fetaste inköpslistan. Mamma shoppade lite saker ja lagt undan på bikbok. Och mitt paket frn nelly.com har kommit. Bilder senare.

Igår var bra. Lite småtjafs men annars toppen. Först käkade jag o tjejerna midsommar middag eftersom vi missade det i sommras. Vi shota några jätte äckliga hallon shots. Aldrig mer. Men full blev man ju! O de är nice! Senares anslöt sig Sebbe o Dennis. Alltid lika roligt. Runt tolv körde Sebbe hem mig och Linda till mig. Vi körde förbi någon jag tyckte jag kände igen så vi gick till baka när han åkt. O de var två från skolan. Snacka med dem i en halvtimme typ. Nizz Nizz.


Bästa på länge!

En extremt bra sak hände ikväll. Men de kommer jag till senare i inlägget.

Skolan idag var som den alltid var. De gick bra på ungdomsmottagninen, fick jävligt mycket kondomer. Direkt efter det åkte jag till Kista o mötte upp Emma, två killar börja ragga på oss på MAX. När dem fick reda på att vi gick tvåan på gymnasiet sa dem bara tack o hej. Fan va vi garva. Underbart med sådana händelser!

Käkade hos Emma. Under middagen får jag ett mail av Bingo Rimers assistent där jag blir erbjuden en intervju för en praktikplats i sexy by swedens nya markbutik. 13 av flera hundra tjejer får komma på intervju. Jag är så glad att jag sökte. Skulle vara rena drömmen att arbeta med honom. Har läst hans bok 3 ggr. Ska läsa den nu igen. Vill vara så förberedd jag bara kan! Taggad till tusen!


Svenskt kostillskott

För två dagar sedan började äta och drick kosttillskott och måltidsersättning. Vet inte om jag ska tipsa om det riktigt än för resultat kommer ju inte förräns om ett par veckor. Om de ens kommer några. VIlket det borde med tanke på att jag äter tabletter som ökar förbränningen i samband med en lågkalorikost. 

Dieten fungerar såhär:
Frukost: Fyra omega3 tabletter, två BURN tabletter, 1 CLA tablett och en diet shake.
Lunch: En diet shake.
Eftermiddag: Två BURN tabletter, ett äpple eller en nutrition bar.
Middag: Hälsosam måltid med kött, potatis och grönsaker, två BURN tabletter och en CLA tablett.
Kvällsmål: Te, en banan. 
 
En diet shake består av 3 dl lättmjölk (eller vatten om du använder det som kosttillskott men eftersom jag använder det som måltidsersättning är det hälsosammare att blanda pulvret med lättmjölk). Sen blandar man i 28 gram diet shake pulver. Jag har fyra smaker:
(Bedömda efter smak).

Blåbär Vanilj: 4/5
Jordgubb: 3/5
Hallon: 4/5
Ananas: 1/5
 

Till vänster: Omega3 tabletter som innehåller viktiga oljor och fetter.
I mitten: CLA tabletter som innehåller Isomerer, (salter och mineraler). Ökart förbränning och välmående.
Till höger: BURNX5, tabletter som ger ökad pigghet och förbränning. Med koffein och baserat på grönt te och hallonketoner.

Det jag känner att man måste tänka på när man äter efter dem här riktningarna är att man äter vid bestämda tider som ar jämna mellanrum. Eftersom man endast äter tre kalorisnåla måltider måste man tänka på att det inte blir för lång tid mellan lunch och middag för då blir man jätte trött och grinig, eller jag blir i alla fall jätte grinig när jag är hungrig. Då är det öven lätt att man fuskar och tar en macka gjord på vit mjöl. Då arbetar man inte längre mot dietens mål utan åt motsatt håll. 

Ytterligare ett tips är att man ska dricka mycket vatten, speciellt när man får sötsug. Eller blir småhungrig, då är det extra bra att dricka vatten så att man hämmar hungern och håller sig till nästa måltid. Det krävs disciplin för att följa en diet. Man ska inte kombinera dieten med alkohol. Det kan vara skadligt för dig. Mycket sömn är nyttigt för den som går på dieten eftersom du inte har så mycket stamina. 

Nu ska jag sova eftersom det varit en lång skoldag. Var även med Frida, Sebbe och Max innan jag kom hem, borde pluggat men så blev det inte! Godnatt.

Ma brothAs


Skolan

Sitter i skolan o ska snart prata med sjuksyster. Måste prata med henne angående UMO. Skjuter på det hela tiden. De ska nog inte va någon fara för gravid är jag inte... Men aa.


Sov tajm

Ska slaggish snart. Först blire duscha. Idag var en lökig skoldag. Det var mycket varmt i min vinterjacka. Ja, jag kan bekräfta det ni befarar, vi har kommit till den tiden på året på det är snivkallt på morgonen och senare under dagen, på en höft sådär runt lunch börjar sola gassa och man, eller i alla fall jag, börjar svettas som en gris. Klädvalet under denna tid är en fråga utan svar.

Idag var första dagen på min diet. Den består av tabletter och shakes från Svensk Kostilsskott. Allting smakar OK men jag skriver mer om det i ett eget inlägg.

Dagens plus:
+ Jag har städat mitt rum och badrum
+ Jag är inte lika sjuk som igår
+ Jag har inte rökt sen förra torsdagen

Dagens minus:
- Jag har inte haft så mycket att göra vilket ledde till att jag städat mitt rum
- Jag är fortfarande sjuk
- Jag har franska läxa tills imorrn

Prosit

Jag är ju bra värdelös på att blogga. Ska tagga till jobbet om 20. Ruligt. Eller nja. De var fiesta hos Frida i fredags. Skulle äntligen bevisa för folket att jag inte är slampog. Men självklart så börjar mitt struplock glappa och de börjar brinna i matstrupen. Går o lägger mig för att de gör så ont. Kl var tio. Jag vaknar igen kl 2 när festen är slut. Braaaaa däääääär! Fan va värdelöst. Damn u alchohol.

Ska skriva lite ikväll om shit som hänt dem senaste veckorna. Men nu måste jag packa mina arbetSkläder o svepa kaffe. Juste jag är förkyld. Det suger.