Kingen på dansgolvet.

Det var ju självklart jag men Jonas var helt okej. En självklar andra plats! Jag hade det bra igår, jag var typ den enda. Alla ba bråka o grina. Vissa hade bra orsaker som jag absolut inte ska klandra dem för! Men vissa andra betedde sig som skitstövlar helt utan anledning. Men så blir det väl när man blandar in alkohol, folk tappar greppet helt enkelt. Dem som vill dricka får dricka men jag tillåter fan inte att dem blossar upp för minsta lilla... Bitches.

Men jag dansa o hade roligt, inga bekymmer du vet! Sitter i bilen påväg till härjedalen. Ska ha så jävla roligt!


Min klass och jag.

 

Mis hermanos et y yo ~ Harlem Shake Swedish Girl Edition

 

Life is a beautiful place where angels are judged by demons.

Mitt favorit citat, definitivt. Jag älskar det för det är mitt eget. Självklart diggar jag min tatuering också men detta är fan bäst. 

Why should they have the rigt to judge us while we are too merciful to say anything. Wy should I walk around wondering what I did wrong when I'm in fact one of Gods little miracles?

Created by god, ruled by demons, inhabited by angels
 


Balen ~


Kompis ~

Softar hemma hos mig med Kickan. Vi nördar självklart candy crush och nu tänkte vi spela lite gitarr/piano. Annars inte så mycket, försov mig imorse.
 
 

Inget å berätta egentligen, måste plugga franska egentligen, egentligen...

Jag är så lättad, jag lyckades flytta min intevju från torsdag till fredag, nu krockar inget på schemat men fy satan vad det är tight. Kom att tänka på en rolig grej som J-L sa under parti mötet idag. (Riksdagsrollspel). Vi höll på att läsa igenom alla motioner och propositioner som ska tas upp i kammaren på torsdag.

J-L: Peter helg, hel, helge, helgö...
Jacko: Helgöstam.
J-L: Han har ett llöjligt efternam ändå.

Lite senare i diskussionen angående Peters motion.

J-L: Allt han säger i motionen är korkat.
Jag: Så han har ett löjligt efternamn och är korkad, jag tycker vi röstar ner motionen.
J-L: JA.


En glimt av Finnåker kursgård.


Fått hem lite läsning.

Jag får alltid som bäst betyg i engelska när jag låter min vardag innehålla 20% av språket. Dem perioder som jag läst mycket på engelska och kollat serier utan subtitle har varit dem perioder jag fått som bäst betyg i engelska, MVG dåra, vill verkligen ha minst ett A innan jag slutar 1:an så jag tönker satsa stenhårt i engelskan, svenskan och psykologin framöver! Problemet med att satsa på två språk samtidigt brukar vara att man börjar blanda ihop dem, i många av mina gamla svenska uppsatser har jag gått från att skriva på svenska till engelska och sen tillbaks igen. Lite lagom knepigt det där, men språk är verkligen min starka sida, att jag har ett lagom bra minne gör det hela lättare! Vet bara inte vilken jag ska börja med, (har redan läst hush hushen gång).
 

YOLO bror.

Vad har denna vackra måndag bestått av. Mycket utöver det vanliga. Mina måndagar nrukar vara ganska gråa, men den här var bara lite tonad i grått. Åkte till skolan som vanligt. Var på svenskan. Efter det gick jag och Michellini hem till mig och åt nudlar, kolla tv, slappa, ja du vet sånt man borde göra en måndag. Vi hade nämligen hål time fram till halv fyra. Vi hade världens jävla flyt för vi möte min bror utanför mitt hus så han körde oss till skolan, riktig bror. Väl hemma eftter franskan gick jag ut med min bebis sen laga jag mat, tränade och jag blev precis klar med engelska läxan. Nu är det bara sam och franska läxan. Imorrn är det presskonfernes i skolan så jag måste se anständig ut, jobbigt. Ska duscha och sen jobba vidare med samläxan.

Vet inte om jag ska va med kickan eller gå på bio med mami på onsdag. Måste även boka om min franska intervju. Ska duscha nu, sjunga lite också altid trevligt i duschen, kanske kör en YOLO och badar. Haha allt i mitt liv är YOLO numera, gick på toa, YOLO, drack en monster, YOLO, spelade Candy Crush, YOLO, (älskar candycrush). 

Pimpade en bild (YOLO) åt er så ni förstår hur YOLO mitt liv är, fick bli lite LOlz och SWAG där på slutet.
Gammal bild, YOLO!

Första dan på sommarlovet, det var en ganska dålig dag.


One day you'll wake up and find out that you're missing me ~


You dont want to see me gone, what have we become?

Love me hold me, like you told me, see me, touch me.

Bra låt de där, synd att den inte gick vidare. Kollar egentlgien inte på melodifestivalen. Tycker den är ganska tråkig. Jag har inget emot den. Förstår inte varför folk är så anti den. Det är väl upp till var och en om dom vill kolla. Jag finner den inte underhållande eftersom att den har spårat ur totalt. Sean banan, yohio (japansnubben), ett jävla gubbgäng. Ja de är många bidrag som Sverige aldrig kommer vinna Euro Vision Song Contest och som vi troligen skulle få skämmas för. Den var bättre för om jag säger så, bättre och seriösare bidrag. Året då Lordi vann (2006) det var då dörrarna för udda bidrag öppnades. Det var då artiesterna fick för sig att desto knäppare bidrag desto större vinstchans. Men nej, Lordi var ett undantag. För om alla är udda så är ju ingen det. 

Helgen har spenderats i Kyrkan. Japp, superkul! Nejman dör inte av tristess men jag hade gärna gjort annat. Trivs där, till en viss måtta. Stämmningen i gruppen ar blivit lättsammare och vi har blivit tightare. Ska dit på tisdag för att hjälpa till med lite ditten och datten. Måste även dit på Fredag för då har styrelsen som jag oturligt nog blev medlem i ha möte. Måste ju ställa upp, ligger bra till hos gud och sånt du vet.

Kommande veckan kommer bestå av typ plugg. Jävligt soft. Eller inte. Nej men på Torsdag är det Komedikväll i Ekhammarskolans Aula. Shan Atci kommer dit. Tagga bräääh. På fredag är det intervju för ettårsprogrammet i Frankrike. Pirrigt. Städade just rummet, Oliver hjälpte mig för 10 kr, han har inget affärsinne. Han kanske bara var glad av att få vara i min närhet, ja så måste det va! Ska träna lite nu. Sen duscha, sen sova. BTW så bär det av mot härjedalen på lördag. Längtat, blir mycket bilder, lite bloggande. Endure the loss of nya inlägg. Please.

Glömde berätta att jag var på gruppintervju på McDonalds, får besked om drygt en vecka. Håll tummarna. På tisdag eller torsdag är det presskonferens. Riksdagrollspel du vet. Bror, jag kom just på en sak, den slutgiltiga debatten kommer att krocka med min Frankrike intervju. OMG panik måste boka om den skiten!!!!!!!!!! FAAAAAAN JÄÄÄÄVLA CP DET HAR VARIT SÅ JÄVLA MÅNGA OMBOKNINGAR DENNA VECKA SÅ ATT JAG HAR FÅTT EN JÄVLA DAMP/CP SKADA DESSUTOM MISSA JAG BION OCH JESUS CHRIST SUPERSTAR SÖÖÖÖG. Dock blev mitt hår jättefint. Slingor och kortklippning. Über tjüsigt.
Det här blev ett jävla långt inlägg. Men så blir det när man bloggar sällan. Rensade upp min mail, om ni undra. 
Jag tror jag är kär. Don't judge bitch, I know you've been in love too. Om du undrar över alla dessa jävla radnom bilder så är det bilder från min instagram. Japp, de är de. Berätta jag förresten att Romme var Awesome, gjorde jag säkert. Skola imorrn måste sova senast 11. Annars blir jag fet. 

Hörs! (skrivs borde det va men de låter knas, (ser kans borde det va))

Lyssna på den här låten: The Man Who Can't Be Moved - The Script

Jag skjuter upp problemen med sena nätter o tomma glas, varje dag är ett stort kalas, haffla, stället e fullt av gäris, men imorgon kalla mig Shere Khan


~ Moonboots


Jag o världens vacktaste Emma!


Where you at?

Riksdagsrollspelen gick bra idag. Jag flumma igenom mitt tal i utskottet, hade lite lagom roligt ni vet. O alla var så duktiga på att tala och stiliga var dem hela bunten! Jag hade faktiskt oxxå piffat upp mig! Haha, ekonom-style bror!

Hämtade ut mina moonboots på posten idag också, happy bitch overhere!


That's how it is, that's how it goes.

Hade jättekul i Romme med Frida, det var bara så synd att jag är sjuk. Det blir så mycket svårare att njuta av vädret och snön då. Man vill liksom gärna sätta sig i toppstugan och dricka något varmt, te, kaffe, oboy whatever! Vi funtar på att åka upp nästa helg igen, YOLO ni vet. 

På kvällen när vi kommit hem från Romme så åkte jag hem ,till Linda, vi hade en supertrevlig brudkväll och jag tackar alla tre för att de stog ut med mina nysningar och hostningar. Jag somna självklart först eftersom jag gick upp fem. Runt tolv blev vi dock tvungna att ta en liten promenad genom området men vi hade ett gott skäl. Jag var jätterädd och bad till gud att jag inte skulle dö. 

Igår var vi hos min faster, käka god mat o sånt där. Idag har jag tjackat kavaj och blus. Måste vara fin imorgon för riksdagsrollspelen vettu. GAACH! Måste skriva mitt tal nu, jalla bye!

Mina fina gäris som abslout inte är pajjaser eller gahbahs, eller jo, kanske lite pajjass, men mest grabb. 


One grain of sand ~

I would rather learn what it feels like to burn, than feel nothing at all. 

I don't wanna hold you if you wanna go...

U.N.I. 

Så jävla kluven, allting går på högvarv innaför huven. Fan vad livet är jobbigt ibland, stunder som dessa vill man bara försvinna. Sakta men säkert tills man dör brinna. Jag brinner hellre av sorg och dör än lever å inte känna alls. 

~ Ibland är man för djälva djup... Livet som tonåring är tufft, kan lika gärna kasta mig ut för ett stup, men istället bad vi a-lagarna köpa ut, och så gick vi å tog en sup. 

Glömde alla bekymmer, om så bara för stunden. När man vakna åkte betongkepan på, spyorna löste av varnadra, en efter en, usch vad livet suger. Fjorton o full, päronen märker inte, de ser inte, de hör inte dem tysta pateiska ropen på hjälp. Man försvinner och blir tillslut osynlig. Sorgen tar över och allt faller.

I've been trying to do it right, living a lonely life.

In the end, it doesn't even matter. 

I try too hard for nothing. 

Glöm dina bekymmer, imorgon komme nya. Tro mig, vi lever i en värld där barn dör varje dag. Men det är inte våran vardag, bara våran värld. Vi ser det inte, men vi läser om det i tidningarna, media sliter som djur för att få folk att förstå. Men det är för komplext och komplicerat för alla dessa invalider som bara går efter sitt eget bästa. 

Jag kommer aldrig glömma, aldrig. Jag lovar och svär, på allt.


 

Imorgonbitti bär det av till Romme

Omg jag är så förkyld. Nacken är stel som en metallstång och jag måste packa duscha o shit. Agerade typ skylthållare för samhällsprogramet. Det var jävligt jobbigt. Stog typ 2 timmar i streck, visst tog Peter över i bland men mina knän gör ändå jätte jätte ont. :(
 
På måndag börjar riksdagsrollspelen på allvar, jag måste hålla tal inför hela SAM-ettan. Kommer tuppa av pga nervositeten, anatr att jag får försöka leva mig in i rollen. Btw jag åt riskakor i min säng. Dåligt beslut, med årda konsekvenser. Ångrar det bittert...

Ska vara på skolans parkering senast sju imorgon. Borde sova nu.....

The house gets cold when you cut the heating ~
Without you to hold I'll be freezing ~
What do I say?
What do I do?

Tjoo mina bröder och systrar. (Jag måste få skriva av mig dåliga tankar oc demoner så Deal With It).

Ni får ursäkta mig för att jag skriver det här, men bloggen var i början till för att skriva av mig dåliga tankar. Så jag inte behöver påminna mig själv utan hardet skrifligt, så jag inte glömmer den hemska känslan. Jag vill ju må bra men ändå gör jag inte det. Mina väner har det jobbigt och jag sätter mina egna problem i perspektiv när jag egentligen ska se till mina egna behov först och främst. Vilket är svårt. Även fast jag är störst bäst och vackrast i detta universum (faktum) så känner jag mig ändå ful, fet och trasig på insidan. Och till råga på allt är jag hopplöst jävla olyckligt kär. Och oroa dig inte, det är ingen i klassen, eller någon du känner. Han vet knappt att jag finns. Jag är så patetisk, men det går väl över. 

Jag måste verkligen sluta leka hobby-psykolog. Liksom bara för att jag går beteende linjen betyder inte att jag kan lösa allas jävla problem. Såg ni Sverige-Argentina, shitvapin by Mikael Lustig, själmål o shit. Hade franska prov imorgon, gick bra. 

I tisdags när jag vakna kände jag att jag dragit på mig en galen jävla dunderförkylning. Vilket suger eftersom att när man är sjuk bör man inte träna och helst stanna hemma. Träna kan jag avstå från till viss måtta men jag känner mig så jävla äcklig och fet när jag inte gör det. CP! Skolan kan jag inte avstå från, inte nu, allting är så jävla stressigt och schemat är fan tightare än en nunnas pounani. Fasst Josphine sa idag att om man har mycket sex så blir den tightare för att musklerna får arbeta mer, känner att jag måste kolla upp det där. 

Ska slaggish nu mi homeros. 
Golden Oldie
 

Blir så förvirrad

Ligger i sängen på i Finnåker. Riktigt obekvämt må jag säga. Men vi chillar kanten o andakten gick bra. Ska på jobbibtervju snart. Pirrigt. Någon kom i mitt ansikte, han inte se vem det va, han var för snabb. (Kvällshumor bror).


Pure joy.

Heheh köpte den svarta från intersport. Galet sköna o softa färger. Det fanns ett par kvar. Brukar aldrig ha turen att dem är just i min storlek!

Mamma råkade öven avslöja sin lilla överrasking till imorrn, hon tänkte tjacka ett par hunters åt mig. Gulligaste mamman. Men jag är jävligt duktig i skolan nu så hon tyckte hag förtjänat.

Jag vet fett efter. Haha, jag fick ett par dr.martens förra julen. Använde dem för andra gången idag.... Haha snygga men får sån jävla skoskav av dem...

Ligger o kollar på Salt, borde egentligen skriva på engelskan men jag pallar inte, gört imorrn vettja!