Wanties/Need's


Dude, I'm fucking fabulous!

Har knåpat ihop lite material till andakten imorrn. Det är fan svårare än man tror. Nu är det bara matte, engelska, städa, tvätta o packa kvar! Sen är allt det där nödvändiga klart. Ska köpa knäckemackor också. Det är mycket viktigt. Ska träna och tana sen. Neee, blir inge sola ídag. Har lite ont om para du vet. Jobbigt läger. Men träna det ska jag. Ska försöka få mamma att köpa ett par nya träningspjucks till mig. Dem gamla är för slitna. Käkade lite av godiset jag köpt till bussen imorrn, ångest! Vill inte gå till baka till så man såg ut i åttan. 
Då: 75 kg rent fett
    Nu: 65 kg muskler med lite fett här och var.
 

Haha brist på liv. Godnatt Internet.


Hehe bitch, I'm stronger than I was yesterday.

Yup, känner mig som något Snooki spytt upp. Gymma o tana är typ det enda jag gjort dne här veckan. Om jag gör så varje vecka vore det azum men jag är expert på att börja rå träna men fullföljer sällan fitness-planen. Vi får se. Åt choklad, det var inte bra. Men jag måste ha godis för att kunna plugga. Annars står det still i hjärnan. Min proposition angående ensamkommande flyktingbarn blev åtminstonne klar, eller alltså utkastet blev det. Sjukt jävla cp stolt på mig själv. Nu är det bara matten, engelska-analysen och en andakt till konfan. Tjacka godis ska jag ju också göra till konfan. Men mer än så har jag inte att göra. Oh happy days!

Just fan, ska på intervju för ett-år-i-frankrike. Råtaggad!

Farlig bild på mig från samhälls-lektionen.
 

I've lost you to someone else, and I coludn't care less.

Japp så var det med den historien. Mest lack för att du tror vi forfarande är vänner när du beter dig på det här viset. Slyna. Japp du är en slyna, du horar runt bland dina så kallade "bff's" -.-

Igår var en bra dag. Jag gymma sola och var på (nästan) alla lektioner. Idag träna jag igen för det var så skööööööönt. Kom hem käka middag såg en film. Abduction eller Abducted med Taylor Lautner, han är snygg men filmen var sådär. 

Mycket plugg den här veckan och på fredag sticker jag iväg på ledarläger med kyrkan.... Har ingen tid...

En sådär lagom porrig bild från solariet ;)
 

Hahha bääästa

 

#dvd #hashtagwhore #yupthatsme

Igår började dagen med att åka o sola på OAS sen när jag kom hem duscha jag och fixa till mig yttepyttelite. Sen drog farsan ut med mig och övningskörde. Det gick bra. Körde för första gången på motorvägen. Det gick väl sådär eftersom det var första gången, i mörker, mycket trafik på en väg jag aldrig åkt.vi tänkte inte så mycket jag o pappa vilket jag ångrar. Höll nästan på att köra av vägen men det gjorde jag ju lyckligtivs inte.

Efter det träffa jag becca frida o elin. Vi gitta hem till Joni och softa där med några jag inte kände. Lärde mig lite gitarr fan. Sen tagga vi till trappan, men först stanna vi på konsum oc tjacka nutella, fick fetaste cravingen på det. På trappan softa vi i musik rummet o sjöng. Körde limbo gjorde vi även. Becca är grym på det. Efter det slagga becca hos mig. När vi vakna imorse stack hon hem och jag träffade Kickan för att lite skirdskor och en kopp kaffe. Hon följde med mig hem och sen dess har vi bara spelat gitarr/piano och sjungit! Så mysigt och roligt. Hon spelar helst gitarr och jag helst piano så det blir grymt när vi "jamar". Haha, fett fult ord. 

Gammal bild bror.

Fett jälva bra kväll igår. (Slutade dock lite för tidigt)...

(Ni ser allt det där håret, det är jag).

Såg just den här filmen, nostalgi ♥


Till nästa fotoprojekt, tycks? (Uppgift: Ljus I Mörker)


Bara så ni vet...

... jag äter chips i skrivande stund. Och jag var såhäääär nära att bli statsminister i skolans rollspel. Men jag har blivit tillsagd hela livet att inte ta så jävla mycket plats hela tiden så jag lät en klasskamrat var det. Nu är jag social- och justitsieminister. Ganska soft. Men jag lovar om några år så ska jag bli statsminister på riktigt! 

Jag är inte bra på att tala framför grupper efterom att jag lätt blir nervös och börjar sluddra. Säga R kan jag heller inte göra så vi får se hur det går. Men jag tar det som en utmaning. Jag kommer ångra mig om jag inte gör det här. Det är ju ändå ett rollspel och vad ska dem säga egentlgien, att jag är dålig? Det värsta som kan hända är att jag får ett F. Jag ångrar jättemycket att jag inte höll tal på mi farmors begravning men det var så mycket människor där. Om jag hade hållt det så hade de låtit ungefär såhär:

"Jag älskade min farmor väldigt mycket och jag älskar henne fortfarande. Minnet av henne kommer alltid leva kvar hos mig även fast inte on personligen gör det.

Ett av dem finare och lite galnare minnen jag har av henne var en sommar morgon för några år sedan då jag vaknade hemma hos min faster med min kusin Julia. Vi skulle mata hennes och Emelies hamstrar. När vi öppnar buren så ser vi att hamstern är allvarligt skadad på grund av den andra hamstern. Jag ringer till en massa djur akut mottagningar och hittar till slut en som kan ta emot oss, men vi hade ingen skjuts dit och den låg i danderyd. Minns jag rätt så var Julia 12 och jag 14. Vi var ju inte riktigt säkra på hur man tog sig dit. Men ett samtal till Ulla--Britt och vi hade skjuts dit. Utan att tveka satte hon sig i bilen och hämtade oss och hamstrarna. Jag kommer ihåg att det här var den sommarens varmaste dag, och farmor hade ju inte någon A/C i bilen. Men hon brydde sig inteom att köra oss till Albano, vara med oss där och sen skjutsa oss till min faster sedan. Och den enda som klaga var jag över hur varmt det var. 

Farmor brydde sig kanppt om värmen och on ställde uppför alla, om så det endast handlade om en liten skadad hamster. Jag är väldigt glad att jag har fått ha henne i mitt liv ända tills dagen hon gick bort. Det finns dem som aldrig får chansen att lära känna sina farmödrar. Och jag vet ärligt talat inte vart jag skulle vara utan henne. Hon var som systern jag aldrig fick, bästavännen som aldrig svek och förebilden jag alltid kommer se upp till. Vila i frid farmor jag älskar dig." 

(Var god att ignorera mina många stavfel men mina fingrar är väldigt sladdriga då jag är illamående). 
 

Här är min söta farmor som jag saknar varje dag. Min farmor dog av cancer i buskpottskörteln som är väldigt svårt att bota och i hennes fall omöjligt eftersom on bar undernärd. Och allt på grund av dem där jävla cigaretterna. 
 

Magic Mike Bitches

Jag har just gjort klart mitt NO-arbete så nu återstår bara engelskan, smahällskunskapen och lite lätt franska. Måste ju vara föreberedd inför intervjun ju! Annars är det ju bara o säga tack o hej till ett år i Frankrike! Men dem har inte så jättehöga standards. Så de e soft. Spg filmen Magic Mike idag, jag lovar att man skulle kunna fylla en hel swimmingpool med mitt dregel. Awkward. Det är för övrigt världens bästa serie som inte handlar om action eller humor. 
 
Jag ska nog till skolan imorrn, vi får se. På fredag blir det kanske fest och även bio med två polare. Nice!

Haha, min humor.


En gång för länge, länge sedan...

... hade jag jätte, jättetråkigt så jag målade en av mina favorit-bloggerskor i paint. Michaela "Keela" Nilsson. 
www.werun.se/keela/
 

Mysig bild från i somras


What to say more than att Riksdagshuset är dött

Vi var ju på en guidad tour där med klassen. För tråkig. Min hosta är jättejobbig och man skulle ju vara tyst så jag åga knappt hosta. Det är så mysig stämming i klassen bland brudarna efter i lördags. Och nu i helgen kanske vi ska hyra lokal o festa. Soft bree. Aboo lään. #dvd. HAshtag på bloggen, illa. Instagram-Freak.se
Ni har väl inte missat den där remixen av Nickelbacks låt photograph som handlar om instagram. Kolla den på Youtube annars. Walla du kommer inte ångra. 

JAg har fet med plugg jao och ändå bjöd jag hem emma efter skolan. Vi ba snacka en massa skit, (asså inge skitsnack om polare, bara snack om världsliga stuff lixx). Sen åkte papi och jag o övningskörde. Jag shoppade även lite tamponger på Konsum. Dagens shopping du vet. 

Lördags Mys Du Vet

Var hos Linda igpr det var fett mys och min röst är sönderpratad. Men ni förstår väl att sju brudar som snackar kors och tvärs tillslut börjar låta som ett jävla hönshus. Vilket kackel. Totally worth it dock! Swenglish is skiten.
Söta Malin o Gabbi 

The Muppsters Strikes Again

Hej Hej! I fredags gjorde Frida och jag värsta mup-videon. Shit vad vi garva åt den. Egentligen var den till för privat bruk only men vi tyckte den var så gullig så vi ville vsa den för världen. Frida ansåg den vara sekretessbelagd. Men inte jag!
 

Varför är livet så jävla bra ibland?

 
Men smatidigt så jävla dåligt. Det finns en miljon dåliga saker och samtidigt en miljon bra. De dåliga är ju det vanliga: Skolan är tråkigoch jag ligger efter, jagär ful och fet, jag vantrivs överallt, jag är för feg för att ta tag i vikigta saker, jag mår illa, alla är fina och jag är ful. Bra saker är väl då att jag har stor chans att få åka till Frankrike i ett år, folk är helt okej snälla, men ändå inte. Ni vet när livet är så där galet underbart och man känner som som king of the world, då ska nån liten jävla skitsak alltid komma o förstöra, men nu ska   jag inte tycka synd om mig själv! Det gör det hela bara för jävla sorgligare. 

Jag har ångest över lite saker men whatever, det löser sig. Jag äter bra jag tränar lagom så de är okej. Rökergör jag knapp så det är ännu bättre. Fan! En viss person som jag vill ha nära kan jag inte vara nära för det har varit för mycket drama. He never were and he never will be mine. F*tta.

MÅSTE BLI SMAL TILL LIVET

Loosing MySelf In Your Eyes

Okeej jag har typ lyssnat på depp/röka på/flum/bäzz bäzz musik sen jag kom hem från skolan. Jag är inte depp men lite kluven dock. Vet inte vad jag ska ta mig till. Djupa tankar om livet du vet. Gick hem från skolan för att jag hade "ont i huvet". 

Det var brandövning i skolan, vi hade typ förhör så alla fick ju värsta chocken när tystnaden bröts så jävla tvärt. Ingen fatta ju va det va dirket heller. Jag fick för mig att någon packat med sig en super högljudd väckarklocka. Haha, ska dusca nu o sen ba softa....


Tog inga bilder dock.

 
Igår var en bra dag av alla hundra dåliga. Jag o några polare drog upp mot Gävle och åkte skidor o hade det as-mys. Det enda jobbiga var att jag är så där galet bad-ass och åker utan hjälm, det medför en sorts feghet som får mig att framstå som en snigel, dessutom var mina skidor på familjens landställe så jag fick låna morsans. Fungearde hyfsat. 

Från det ena till det andra så måste jag skärpa mig med träning och diet, och solningen. Jag har inte solat på år och dagar känns det som. Ser fan ut som ett spöke. Det värsta är att jag gör allt värre genom att klippa mig själv och noppa sönder ögonbrynen i ett försök att vara så kallad "vacker". Nej men whatever jag ska sluta wiena. Livet är relativt bra med några frågetecken på hörnet. 

Bild från i somras hemma hos Lollo, det var knas-tider det asso. 




Seize The Day by Hoffmaestro


You were just another player disguised as the opposite.

Känner mig bara så jävla lättlurad och patetisk. Fast det är jag ju inte egntligen, jag är bäst. Men det känns bara fel. Tack O Hej MEd Dej! Du ska inte få förstöra för mig nu när alla andra krossat det jag har. Livet suger verkligen ibland. Men det gör du också så då ar ni ju nåt gemensamt. MAkes No Sense men ändå...

Idag var det bio med familjen, go.-kart och att testa på det nya gymmet i centrum. Det var ju inget speciellt med det, F&S är 1000 gånger bättre men det är ligger närmare.  So BIg Deal. uvudsaken är att man svettas och det är ju svårt att undvika för en tjockis som mig. Träffade för många kompisar där men men, thats motherfucking life. 

Like My Booty Bitches? 

Ska SOva nu, det är fan pluggdags imorrn efter denna undebara vinterdvala.


Shit I Love


DramaQueens

Jag är så trött på allt gnäll är i Kungsängen. Visst, några har varit med om jävligt jobbiga saker. Men till alla er med "kärleksbekymmer" och "ont-om-pengar", ni ska fan veta att era problem är så små och oviktiga , så snälla håll käften och sluta grina för uppmärksamhet. Skriv en bok om du nu har det så jävla hemskt! Ni är alla sorgliga så snälla, give it a rest.

Och till alla ni andra bloggar som bara skryter för dem lokala invånarna, sluta! Det är sjukt jävla töntigt att ni berättar endast vad ni har köpt, vem ni är med och hur mycket ni röker eller tränar. Kan man få läsa om lite vettiga tankar eller åtminstonne roliga saker som händer i era liv förutom att ni dricker red bull och går till gymmet en gång i månaden. Ibland fine, men om vi ser att du är tjock och att du bloggade om gymmet en gång så förstår du ju våra misstankar om att du endast gör det för uppmärksamheten.....

Snälla säg att det finns någon vettig människa där ute som åller med mig. Bara en tanke, eller två.

Oredigerad bild från några dagar innan jul. Tänkte använda den till ett fotoprojekt i skolan.

Summer Loving Had Me A Blast


03.54

Jag tror håller jag på att uyveckla grov duslexy. JK. Jag har bara lite för tjocka fingrar för Iphonen och brist på intresser att blogga. men gör set anyways för att kunna kolla tillbaka på den om några år. Men iaf hade jag lite överskottaenergi. Även fast jag inte druckit något kaffe idag. Så jag städade mitt rum o mitt badrum. Det var fett stökigt jao. Men nu är det tjock rent, walla bror! Usch vad jag håller på att bli anti-invandrare. Men jag har mina skäl.


Tjabba Tjena Btiches

Inget speciellt händer här. Eller egentligen gör det det men jag orkar inte berätta för er. Ni förtj'nar inte att veta. Nyår sög och mina päron litar inte på mig det minsta. Jag får inte ens sova över hos min granne. Livet suger på många håll och kanter men det finns ljusa stunder i denna mörka vinter. Men det är top secret. Ni vet sådär Arkiv X hemligt, som för en spionm hemligstämplat och grejer. 

Idag var jag med familjen i Kista och såg Life Of Pi. ASUM! Sen såg jag Sune-filmen på Saga Biografen med Linnea och Frida. Den var ännu mer ASUM! Life Of Pi bjöd på mycket tårar och spänning och genom hela SUNE filmen garvade jag. Klockren. Efter bion tagga vi hem till Linnea och catcha upp vad som hänt under året. Det var länge sen vi sågs. Imorrn ska vi ta en fika o prata ännu mer!