Dessa raringar är på väg till mig i skrivande stund.


Sommarkänslor

 

Jag har ont i halsen.

Saker jag vill göra just nu:
Shoppa i London.
Fest i Grekland, typ Rhodos, Kos, Ios eller Zakynthos o supa skallen av mig.
Åka till USA, bara för att de är ju allas dröm. Eller inte.
Kyssa någon riktigt snygg i Paris, typ framför Eiffeltornet eller triumfbågen.
Äta ett kycklningmål från Max. Utan att behöva skrika av smärta.
Va snygg. 
Relaxa i Asien.
Arbeta i Afrika.
Titta på exotiska djur i Australien.

I'm a junkie now bro!

Hälsningar från sjukstugan! Ligger i sängen och kollar på DJANGO Unchained. Bra hittills. Igår opererade jag bort halsmandlarna. Det var lite nervöst när jag skulle bli sövd. Men allt jag kommer ihåg nu är smaken/doften av nån blomma, typ tulpan eller ros och en ömmade känsla i käken. Sen vakna jag utan halsmandlar. Lite konstigt kändes det ju. Men skönt att få det överstökat. Det gör ont att svälja stora skedar med youghurt för då spricker såren upp men om man har tålamod och tar pytte lite åt gången så går det finemang. Jag skulle dock döda för köttbullar oc makaroner just nu. Men fast föda är inte att tänka på ens. Vill ärligt talat gå till skolan. De är dött hemma fast mamma o jag har det ganska mysigt. on måste va hemma med mig eftersom jag går på citodon, vilket innehåller morfin som gör mig seg. 

Min helg var rolig, Lördagen spenderades i Romme med Frida och på kvällen Med Frida, Gabbi, Emma, Malin och Linda, de var supermysigt! ^^

I like you. Yeah, you.


Kobojsarna - Sång Om Ingenting

Kommer du ihåg den låten? Nej det förvånar mig inte att du inte gör det. Den sög och den var känd i typ 10 sekunder när jag gick i fyran. Patetiska fjortis-låtar. Nu försöker ju Ansiktet slå med fjortis-popen igen. Pfft... Kommer aldrig ända. Dem låtarna flippar man ur till, på driv. Såklart. 

Ikväll blir  det middag med familjen, oc hänga med Malin I think. Sen bär det av till Romme imorrn med Frida oc på kvällen ska jag och brudzzen ha skräckfilmsnatt. Kommer bli asmys. (Kommer fucking kissa på mig).
 

Du ger mig magsår,


Inte på humör för att blogga.


Ett leende innebär inte alltid glädje.

Jag läste här i veckan att Det finns alltid en liten sanning bakom varje "jag skojar bara" Lite kunskap bakom varje "jag vet inte" Lite känsla bakom "jag bryr mig inte" Och lite smärta bakom varje "det är lungt". Och det gör det. För det är i alla fall så jag känner varje gång jag anävnder de här fraserna. dessutom så beter sig alla jag känner drygt just nu. Det kan va allt från att fjäska till att bitcha till att va gullig. Men jag vet varför de hålle på. De försöker få mig att må dåligt. OCh de har lyckats. Defintivt. Men sanningen är att jag inte orkar längre. Jag vill inte behöva hålla alla andras hemligheter och samtidigt inte försöka avslöja någon av mina egna. Men dem sipprar ur mig sakta men säkert. Som den sista sirapen i flaskan. JAg orkar inte bygga upp en fasad för att göra andra glada. Dem förtjänar inte det. 

Lovet var bra, jag lärde mig åka snowboard, åkte skidor och festa med brudzz and böys. Ruligt ruligt. Nu är det skola så bitterheten tar över i skrivandet. Men är det inte det som gör det hela vackert, att läsa om någon annans sorg för att må bra själv. De är därför folk vältrar sig i självbiografier skrivna av utnyttjade och utsatta kvinnor och män. Hemsk värld vi lever i.