Sexleksak

 
Superfin låt. Mmmmm... Vill va kär men det händer liksom inget, inga fjärliar i magen. Eller jo jag blev störtkär för npgra dagar sedan oc då blev dem som att en massa flodhästar hoppa runt i buken på mig. Det var hemskt men gick över jätte snabbt. Fått hem en massa nya kläder från alla möliga hemsidor, vill inte blogga om kläder men sånt gör mig glad. 

Midsommar var roligt. Haha, väljer att utesluta detaljer... Typ bytt umgänge litt lätt sådär. Va ska man säga, jag ska till Spanien om 21 dagar!! Rå taggad, har redan börjat planera min packning. Haha, inte åkt på solsemester på över 10 år. Vet knappt vad som väntar. Ska blondera håret ikväll, #yålå.



Kommer aldrig försöka värva läsare dock.

Vill verkligen bli bättre på att blogga. För det första det är kul. Sen vore de ju tungt att leva på sin blogg, liksom vilket chill liv. Gör roliga saker, srkiv om det på nätet och tjäna pengar. Synd att man inte är intressantaste personen att läsa om. Måste skaka om svensk media först litt lätt. Men en vacker dag ska ni se!

Har gjort en massa saker jag VILL blogga om meninte tagit mig för det. Vill heller inte skriva allt i ett inlägg, det blir för grötit. Lets talk about this day! Idag har jag bestämt mig för att blir mer studiemotiverad, träningsmotiverad och bara vara den bästa människan jag någonsin kommer kunna vara. Låt säga att detta varit en bra dag. Vet ni vad jag har gjort för att ådstakomma detta, inte mycket! Men lite i alla fall. Ska plugga, träna och jobba i sommar hoppas jag, och Spaninen!!

Det har gått rikitgt bra på jobbet idag. Roligt att gå dit och träffa alla. Trivs lite bättre där än i skolan. I skolan är dem så dömmande.... Sorgligt! Själv dömer jag ju alla men jag är ju en del av skolan såååååå..... När första lönen rullar in finns det mycket på min typ, va ska vi kalla det, "inköpslista":
  1. Bloggdomän
  2. Skyldig mamma 8000:-
  3. Shorts
  4. Lingerie, (finare ord för underkläder för er som inte förstod)
  5. Smink
  6. Photoshop program
  7. Hårfärg
  8. Solbrillor
  9. Skänka pengar till fattiga som dem gör i videos :)
  10. Massaaaa annaaaaat........
 

Min dikt som var anonym.

Kära SA1B, den här dikten är mitt hejdå till er:

Jag är anonym då uppmärksamhet är något jag inte strävar, inför stora folkmassor jag bävar.

Jag kommer sakna er alla.

Tomas med sina oljud och tyska elektropop, Pip-Pip med sitt pinglande skratt och humör som alltid e på topp!

Jonas med sin glugg och Emma med sitt plugg.

Fröken Okka lämnar oss denna vår, hon vill leka med grisar nästa skolår. Axel lirar på sin gura, när sången hans strömmar då är inga miner sura.

Corbin gillar också att spela gitarr, likaså att fiska efter Harr.

Jessica är en glad filur, men som sällan väntar på sin tur. Räcker upp handen, de gör hon inte ofta, hon måste lära sig att softa.

Malin och Linda två gulliga töser, svåra problem dem sällan löser. Dem kanske inte har alla indianer i sina kanoter, men dem är åtminstone inga idioter.

J-L rättar ofta Scheideggers fel, att debattera med honom är inget enkelt spel. Cannabis debatten var vild, men från sina drogproblem är han ännu inte skild.

Johanna, klassens egna virrpanna. Hon tappar alltför ofta bort luren, men hittar den för det mesta med hjälp av turen.

Rasmus han e ganska dryg, men håller det oftast för sig själv i smyg.

Anna och Bella är mycket tysta, men förövrigt väldigt sjysta.

Josephine och Michelle, två tomtar som går hand i hand, att de bråkar? Ja de händer ibland. Men va gör väl de, nu är dem ju vänner, de kan du ju se! (Peka på dem två).

Lina Kling, hon flyger ofta till USA, de skulle även jag vilja göra en vacker dag! Hennes bästa vän Joanna är som tur e ingen galenpanna.

Simon och Jacko, klassens egna Zlatans. Bil dem gillar att köra, frågar ständigt folket: ” Vad ska man göra?” (Citattecken: Skånsk dialekt).

Det enda jag vet om Daniel är att han är 95:a, sällan är han här, bland alla dessa 96:or,kanske han inte riktigt känner sig hemma.

Peter, han gillar MMA, tränar det gör han minst var tredje dag. I framtiden vill an bli bäst, om inte det går för sig bär han då gärna polisväst.

Marcus har ingen direkt egendomlig grej, det är väl i så fall att hans kamrater påstår han vara en fjortonårig tjej.

Vilka återstår sen? DarlaTorkel och LångbEn. Ledsen kompisar men rimmen tog slut, vad ska man säga? Om någon timme, ettan, vi går ut!

Har jag glömt någon nu? Att utesluta någon är ju tabu. Just fan Isak Näslund! Nu ska vi rimma om han för en stund. Tyvärr kommer jag inte på något om dig, du får nöja dig med ett enkekt tjohej!

Corbin, Tomas och Gabbi, er vi måste vinka av. Ni ansåg Samhällsprogrammet ställa för höga kunskapskrav. Ett personligt hejdå, ni nu kommer få!

Blidäng lämnar oss till höst, att vi får behålla Fröken Svedin är en tröst. Han vill ta sig an papparollen, kanske lära sin dotter hur man håller borta tandtrollen.

Jag vill ju inte uppmana till alkohol, men nu är det för fan skolavslutning och sommarlov! SKÅL!


HEJ HOPP GUMMISNOPP

Error, 404 rubrik not found. Skolavslutning idag. Soft du vet. VI hade det sådär mysigt i klassen spela gitarr, fikade, frågesport och avsked inför sommaren. Kommer inte träffa någon från klassen under sommaren vilket suger. Det känns som att jag är tillbaka på ruta 1. Typ ingen gillar mig och jag blev nästan inte bjuden till klassfesten ikväll. Ledsamt. Men ska njuta av ledigheten ikväll för imorrn är det upp o iväg till jobbet. Fan så jobbigt....

 

Fan!

Glömde banken.... Sitter redan på bussen påväg hemmåt, får lösa det imorrn ikväll eller någon annan gång...

Ikväll blir de att kolla sommarshow. Nice! Sen snabbt hemmåt eftersom jag måste till skolan imorgon.


A typical blog day breeee

Vaknar upp aaaa solen skiner igen dags för mig å gitta från huuuset. Men först alltid en dusch inte lukta usch stå högt i kurs!

Så var la starten på den här underbara dagen. Solade litt lätt, hade gärna stannat hemma idag för att vädret är så jävla underbart. Men först blir det att möta upp Frida sen tänkte vi käka nånstans, typ Waynes eller nått. Spelar ingen roll för jag är så jävla hungrig.

Sen blir det att gå till banken o hämta ut papper o shit. Efter det hämta min klänning hos sömmerskan, sydde upp den för den var så nunnig. Sen vidare till Posten för att hämta ut mina pjucks.

Yup thats it! Hörs senare.


Korta erkännanden/statements som jag ba måste blogga om:

  • Jag älskar Glee, hooked for life. MEGATÖNTIGT REEE
  • Jag vet inte vad an jag dela min första kyss med hette, kanppt hur han såg ut.
  • Jag väger 70 kg för the moment. Har nästan re-gainat all min vikt från 2011. MÅR SKIT ÖVER DET
  • Jag pluggar inte mycket men det rullar på fint i skolan ändå.
  • Klippt av mig nästan allt hår den senaste veckan och det ser för jävligt ut.
  • Jag älskar och hatar mina vänner på samma gång.
 

Då jävlar!

I sommar ska det bli bloggande utav bara helvete. Det finns mycket töntigt i att blogga men något extremt positivt med bloggen är att den alltid finns kvar jag kan alltid gå tillbaka hit för att blicka bakåt i livet. Både på det positiva och negativa.
 
I sommar blir det mycket bilder och shit. Looking forward to an awesome summer. Kommer jobba på donken mycket. Skolan är snart slut och jag kommer sakna min jävla klass. 

Ett år idag sedan farmorn min dog, all kärlek till dig vare sig du är på himmel eller jord!