U won't get to see the tears I cry, behind theese hazel eyes'

Ska skaffa bruna linser. Ingen styrka men jag vill bara ha bruna ögon nu! De är så vackert. Dem är så djupa och varma. Ska snart åka o klättra med Oliver och pappa. Sen möter jag upp Gabbi i Vällingby. Bilder från Stan igår. Det jag köpte kanske kommer upp. Får se om jag pallar. 
 
 
 

Gonatt idiotas

Drog stan idag med Frida, sen gitta jag, Frida, Sebbe o Makkan till Enköping. Pappa blev sur o kom o hämta mig. Less. Men whattevvah. Hemma nu vad ska man göra? Fick med mig litt smått o gott från stan. Strumpor, töjningar, shit. Bild från halloween:
 

Krigar precis som du.

Som dem säger alla kämpar mot olika demoner. Mina är för stunden ekonomiska. Har allvarliga skulder till olika företag...... Känner mig idiotisk. HAndlar för pengar jag inte har. SKjut mig. Nog om det. Gårdagen spenderades med flera säsonger av grey's anatomy. Bakis. Idag övningskörde efter att kollat på mer grey's. Sen laga jag mat med papi. Oliver tyckte de var äcklig jag blev sur o gick till lillsjöskolan för ett deeptalk med Michelle, skönt att ventilera allt de onda. Känner mig så jävla ensam bara. Allt jag gör är fel. Ingen tycker om mig. 

Ska träffa Emelie ikväll, awesome. Saknar henne grovt.
 

EIVY // ONEPIECE

 
Harembyxor - Eivy @ junkyard.se // Tubhalsduk - OnePiece @ junkyard.se
 

Haha, så ovärt!

GÖr slushies med Oliver, så fort den slutade sälja slush på Coop där jag bor gick han å köpte sig en egen slushmaskin. Jag lägger i alla fall mina pengar på vettiga saker. Det bevisades när jag kom hem från övningskörningen. Det hade dimpit ner två paket från junkyard i brevlådan! Bilder senare ikväll för nu ska jag gå o möta Gabbi.

Addicted.

Självklart är jag en jävla star och biter av mina naglar efter en dag. Fuck me. Men livet som nagelbitare är tufft. Grymt svårt att motstå impulsen att bita av naglarna. Speciellt när man är hemma med rena händer. Liksom är jag i stan eller skolan eller jobbat skulle jag aldrig få för mig att tugga på naglar, då är dem smutsiga. Men efter en dusch är dem mjuka, rena och fresh. Då går de inte att motstå. Tufft liv man lever.

Snart rullar gabbi in och hon kommer slagga här, imorrn skippar vi skolan för att tagga stan! Awesome. #fuckschool

Gosa hemma med Gossip Girl

När man jobba på donken får man inte ha långa naglar och därför är det väldigt mycket  anpassning just nu för min del orkar inte skirva nå vidar långt inlägg med dessa naglar. Ingen teknik funkar..... Sms är ett helvete och jag få kramp i fingrarna. Ingen skola idag hemma o sjuk.....
 
Om ni inte lyssnat på Gavin DeGraws nya album ännu, gör det! (Make a move)! #epic
 
 

Chillar med gabbi

Efter skolan drog jag hem till Gabbi i Vällibngby och hon gjorde mina naglar! Bild kommer senare. Blev mgalet snygga och bra, väldigt festiga naglar. Nu sitter vi hemma h9os mig och har just förätit oss på pannkakor.
 
Filosofin idag gick åt helvete och svenskan missade jag. Men vad ska man göra? PLLs halloweenspecial släpptes på swefilmer idag. Awesome.
 

Filosofi prov nu...

 

Lever för sånt som gör mig glad även om det är sånt man dör utav.

Spillde just ut juice i hela sängen. -.-'

Ingen vidare kunglig start på denna morgon. Men glad är väl jag ändå. Orkade heller inte skriva  min antike uppgift igår så jag hoppas och ber till gudarna att jag får skriva prov på omprovstiden. Annars blir det F. Mmmmmmm. Shit happens. Men börja käfta med mamma angående alkohol o shit. MAn blir ju less på hennes argument. "Jag blir besviken på dig Jessica". Bitch! Like I give a god damn'd shit! Är så less på att göra andra glada. Alkohol är min broder som tar mig till nya spännande platser. Om de är farligt? Ja! Men allt här i livet är farligt! 

Sista passet igår innan den 2:a november! Tagga lov! Sminka mig nu sen skola.
 
 

Beställt inför hösten:

 

Testa militärsminkning inför halloween!

Skoldagen har börjat och eleverna sitter i klassrummet. Börjar kännas som ettan all over again. Josephine o Michelle är vänner igen och det känns som ingen av dem uppskattar mig längre. När dem bråka var jag liksom mitt i mellan och de dem inte förstår är att jag faktiskt blev kind of attached till dem var och en för sig när dem bråka för då behandla dem mig som en rättvis vän. Men nu när dem har varandra igen står jag ensam kvar utanför i regnet och tittar in. Värdelöst. Men jag ska fortsätta vara good girl och prata med alla, trösta dem och involvera dem. Vill inget hellre än att vara "den snälla". De är inte lätt för man förväntar sig att bli trevligt bemött men de händer inte alla gånger och då gäller det att hålla huvudet högt. Gooooch I'm Gaaaaay. Nej men vill bara va glad och omtyckt. 
 

Planering is muy importante.

Sitter i mitt nystädade rum vilket känns för jävla underbart! Med ett rent och organiserat rum känns allt som en nystart! Jobb, läxor och hälsa är mina top prioreties, efter lovet. Gör allt prepwork nu. Planerar, städar och gör de roliga som bara måste göras, jobbar även mycket. Mestadels planering, de är den lätta och roliga biten av allt. Bestämma möten, tid för läxor, när jag ska jobba, när jag ska supa och när jag ska handla, träna eller annat viktigt. Efter lovet kommer den svåra biten, att göra sakerna. Eftersom jag ligger i fas med planeringen smygstartar jag lite på läxorna, skönt att få det gjort. Har en novell på 22 A¤ ark att läsa innan fredag på engelskan. Sen bestämde skolan att vi ska bowla på fredag så de fuckar upp hela min planering! God damn it. Uppdaterar schemat konstant. Har lite sömnproblem under dessa stunder i livet. Får ett smärre kontrollbehov. Har även svenska prov imotgon så plugg nu och sen slagga.


Bloggen ska bli roligare. Promise, den var bättre för men har inte fokus nog för att skriva roliga och intressanta inlägg. Fresh party pic från förra lördagen.
 
 

Vill hem o gosa!

Sitter i skolan och vi diskuterar i skrivande stund om huruvuvida det inte vore bättre om vi alla skulle sitta hemma och plugga på distans via kameror. Jag själv är hellre i skolan och lyssnar på en människa än att sitta hemma framför en skärm och lyssna på scheidegger. Skulle vara så enormt segt och jag skulle antagligen skolka galet mycket...

Skulle liksom inte banga på att gå he redan nu, käka lite nudlaroch glo på tv, gossip girl vore nice. Men aah. Har väldigt mycket att göra denna vecka. Mycket att inhandla inför lovet! Plugg också. Hur fan ska jag hinna med. Måste ta med iphonesladden till skolan så jag kan ladda luren och föra över bilder medans jag är i skolan. Suger att behöva uppdatera med gamla bilder. 
 

Oktober äger.

Inte bloggat så mycket förra veckan. Men jobbat dag ut och dag in så de har varit mycket hema plugg. När man inte är i skolan måste man ju jobba hemma. Segt as hell. Råtaggad på höstlovet. Efter höstlovet blir det seriöst med hälsan. Måste må bra. Orkar inte va missnöjd. Kommer inte ha tid att tänka på hälsan under höstlovet. På fredag är de halloween fest. På lördag blir det kanske krök men ded är obestämt eftersom vi ska till Lindas landställe på söndagen. Vill gärna va lite pigg. Vi ska ha gos med film, tre apor och massa mat! London resan ble framflyttad till den 12:e december, luciahelgen. Mamma vill se julpynt i London. Haha, men då kan man köpa julklappar där till alla! De är ju great! Sen får man öven fetinglönen den 25:E november eftersom man jobbat järnet hela oktober! Awesome! 


Bloggar från skoldatorn så har inga bilder. 
 

Segt.

Hola compadres! De är lite tråkigt att jag inte bloggat på några dagar men man har ju ett liv att leva. The Typical Bloggare Ursäkt. Nej men har jobbat typ hela tiden och när jag inte jobbar gör jag läxor, tränar eller är med mi amigos. Jag är utöver det för tillfället helt såld på de spanska språket. Haha. Eftersom mina planer för helgen består av att jobba och plugga kan kjag dra en kort sammanfatning av förra helgen. Fredagen kommer jag inte ihåg. Men lördagen däremot! Då var det fest hos Lina och jag o gabbi tagga Blackeberg för att tjacka importvodka. Nasty. MEn full blev man. Festen var bra överlag, snygga pojkar, god dricka, except for the fucking vodka! Bra musik, mycket sång o dans och på söndagen fick man lov att jobba bakis. Ahh men de va ändå väääärt. 

Massa drama i klassen så de är inte nice. Mer värt o jobba nu när CSN-bidraget inte längre erhålls mig. Idag fick vi HP laptops av skolan, skriver på den nu, helt K. Har dock fått kriga för den. Glömde leg hemma så var tvungen att springa fram och tillbaka x antal gånger. Drygt som fan och jag är helt slut eftersom jag klev upp fyra imorse för att jobba innan skolan. Nästa vecka är de halloween och jag är råtaggad! Sen har jag även bokat London resa med mami. Massa gos! 

Nu blire att pilla lite med datorn o anpassa den efter mina behov, föna håret, plugga och sen däcka i sängen. 

 

Just horny




Väldigt vacker bild!

Sitter i skolan och väntar på Linda. Vi har just skrivit prov i ledarskap och eftersom jag inte pluggat ett shit var jag klar först, hade inga vettiga svar på frågorna. Men sånt är livet. Fick CSN-varning igår. Woopsie. Men nu ska vi fika i stan så de är kos!



I'm cool. And awesome.

 

Kåt på att supa.

Fyllde just i en enkät angående hur jag tycker alkohol framställs på bloggar och i lokala medier. Personligen anser jag inte detta vara ett problem eftersom alkhol är en godkänd drog av staten borde dem åtminstonne försöka tjäna en slant på det och gratisreklam är ju alltid bra? Dessutom är det kul att hitta lite annolrunda dricka, och det är ju inte som att jag kan fråga mamma och pappa vad dem tycker jag borde testa att dricka... Är så jävla less på det vanliga drickat. Just nu är jag bara jävligt sugen på att dricka, jag vill även ha sex. That's my plans for the weekend! Haha nej, men jag är helt såld på fel kille just nu. Typiskt. 

Gårkvällen spenderades med Niklas o vi ba chilla typ. Var hemma från skolan så möblerade även om mitt rum. Nu ska jag plugga lite och sen fota lite outfits. Bara för att underhålla mig själv.
 

Extensions bror

Ojsan hallojsan. Nu har de varit något av en dry spell här på bloggen. Men kort summering av veckan: plugg, häng me polare. Nu till helgen. Fredan tillbringade jag i Solna hemma hos Amelia med Emelie och några glas rött, även Martini-Sprite närvarade underkvällen. Vi gjorde en utflykt i jakt på mart till max. I was not disappointed. Klämde tre cheese och sen gick vi hem o sov efter att vi vandrat runt i Solna stad. 

Gårdagen tillbringades med en ledsen Michelle så min o Fridas uppgift var typ att muntra upp henne. We did a good job! Sen jobba jag o hade ångest hela tiden för att alla va o söp. Sluta elva o då kom Niklas o sov med mig så snäll som han e, blev extremt sällskapssjuk inatt. Nu blir o jobba ännu en gång! Igår var de ju kaos, nonstoprush, läskslasken svämma över, en handtork börja brinna o Anna Books feta hejaklack från körslaget skulle ha Donken så de blev kö hela vägen ut ur restaurangen. Vi var även underbemannade och de va extremt stökigt. Hoppas på bättre förhållanden idag!