Mina Awesome Kläder Har Kommit!


Panik!


Hej världen, på nyår är det fest!


HIHI jag har beställt massa fint


Med Familjen


Hot And Stuff You Know


Hmm....

Ok, alla julklappar köpta, humöret är stabilt, vi överlevde 21 dec 2012 och det är julafton om 2 dar ish. Välidgt bra, sen är det bara lite ångest inför nyår... Men det löser sig nog.


Nattiew | sniggiz jag e


Mums


This is who I want to be


Julmys


Dagen i bilder:

Efter halva skoldan fick jag och Michelle nog, så vi traska hemmåt. Väl hemma hos mig så gjorde hon först sin tyska läxa. Vi käka choklad som dem tjockisarna vi är. Sen vart set ut med hunden och när vi kom in gjorde vi ett peppakkakshus. Det blev kaos (kalopps). Sen åt vi makaroner. Michelle e så konstig. Hon blanda makaroner, smör, julskinka, ketchup o salt. Själv åt jag bara makaroner med salt liksom blääh! Sen skulle vi plugg men då la vi ansiktsmask istället. Sen hitta vi thailändska lyktor i mitt rum och släppte iväg dom. Mysigt. Sen blev det tilslut plugg med frukt eftersom vi har NO-årov imorrn. Fan vilken random kväll. Gonatt!


Beställde just dem här tre skönheterna från Nelly.com


Merry X-Mas


Am I the only one around here...

Who drinks my coffee with a straw?


Hände mig i veckan, damn you Erika!


GODNATT HAR JAG SAGT


Hola Bictchachos

Muppar runt hemma och alla helgens planer har gått i kras. Fett synd. Sen är det kaos om allt som skall komma hända på nyår.... Vad som händer ikväll är fortfarande oklart!


I'm happy bitches

Jag bryr mig inte så mycket om bloggen egentligen men det är så sjukt kul att kolla tillbaka på vad man tyckte och tänkte om saker och ting för fem år sen. Sen är det ju så mycket i skolan också, jag har typ 4 prov den här och näst vecka. Historia, samhällskunskap, franska och NO.

Idag börjar jag typ. Halv fyra på eftermidddagen för jag ska bara gå till skolan och göra franska provet. Dags å börja plugga nurå!

Btw så funkar inte blogg.se appen, segt.


Halloj!

Jag sitter i skolan o livet är bara för undebart! Jag mår bra. Eller egentligen inte. Men jag har just fårt höra att jag kanske ska få börja gå på antidepressiva så det känns bra. Kanske bara tanken på att ta tabletterna får mig att må bra. Men de händer mycket bra just nu också. Igår höll allt på att föratöras men det ordna sig. Skolan fungerar liksom lagom bra, alla är friska och lite annat bra.

Problemet är bara det att jag är så trött hela tiden. Fan på kanten till narkolepsi. Det är lite stressigt inför nyår bara :/

Sen är jag fet också, det suger....


Tjoo!


Vädret är underbart.



Jag älskar vintern. Jag fick just två VS bodysplashes av mamma också, har även gjort halva delen av franska provet. Dagen ligger hitills på plus sidan, definitivt! På torsdag ska jag byta julklappar med mina kusiner och fika på Waynes Coffee, det blir mys. Har bara en julklapp kvar att handla, till min lillberor, det blir nog ett halsband, han älskar silvriga saker.

Ska bli mer bloggande framöver.

Jag har bara varit så himla busy för stunden, städat, pyntat, varit sjuk, pluggat, softat, skottat, ja en massa saker att göra innan jullovet. Imorrn är det volleybollturnering om inte skolan ställer in på grund av snökaoset, nä nu ska jag bada!

Två bilder från fotolektionen idag som jag tog på Frida.


Bild från fotolektionen.


I'm loving it

Igår var jag på förstadecmeberfikaellernåt hemma hos mi farfars bror. Kände ingen, på kvällen träffade jag lite kompisar på trappan och sen gick jag hem och sov, soft kväll. Idag har jag tagit mig tid att vila, eftersom matt jag allltid förtjänar vila, egentligen skulle jag gjort historialäxan, svenksaläxan och matte, men jag kollade på Glee istället, jag blir så glad av all musik! Run femtiden pallra jag mig ur sängen och tvingade min lillebror att gå med mig till konsum för att jag blev godissugen. köpte inget godis utan jag fick en spontan idé att adventsfika med våran mormor, hon bor jätte nära konsum så vi droppa förbi henne med lussebullar och julmust, glad blev hon ju såklart. 

Det var så jävla uppfriskande att gå ut i kylan, fan vad jag älskar vintern!

Släkten för hela slanten.

Dagen i stort var kort, den började med mitt utvecklingssamtal som gick förvånansvärt bra med tanke på all frånvaro. 4,4% otillåten och 30,4% tillåten. Inga F-varningar eller liknande så de e soft. När jag kom hem försökte jag få till lite bilder till mitt bildspel som ska var klart om två veckor. Sen har jag ju historia/svenska uppgiften och Matte prov på fredag. Det börjar bli tight nu med läxor. Ska plugga på söndag. I efetrmiddags fann jag ingen tid till det eftersom att jag var på bio med min lillebror och såg De Fem Legenderna, kortdragen och bra, hade gärna sett en längre film med uppföljare. Lite smålarvig men gullig sådär!

Och nu på kvällskvisten tillbringade vi tiden hemma hos min Farbror som bokstavligen bor ett stenkast från mig, där bjöds det på god mat och dart, vi spelade även med andra ord, har aldrig så oligt som jag har  med släkten! Imorrn blir det mer släkt då vi ska till Vallentuna för att hälsa på min bortgångne farfars bror, alltså farfarbror!

Jag kanske får möjlighet att studera mitt andra år i Frankrike, hoppas allt fungerar bara!
Låten jag gör bilder till är The A-Team, men jag är inte riktigt bestämd ännu!